Moje nemilá zkušenost s nákupem u Stilago

V loňském roce 2012 jsem dostala jako předvánoční dárek dárkový kupon na nákup v e-shopu STILAGO v hodnotě 1000 Kč. Přiznám se, že mi docela dlouho trvalo, než se mi podařilo najít něco, co by mi udělalo v šatníku nebo botníku radost.
Nakonec jsem si vybrala šaty, od kterých jsem si slibovala, že by mi mohly posloužit během plesové sezóny. Několik věcí, spojených s nákupem, mi však zcela společnost STILAGO znechutilo, ač věřím, že je to jen souhra náhod.
Nejprve společnost STILAGO nabízela dárek za registraci:
Dobrý den, jako malou pozornost k Vaší registraci v módním klubu Stilago prosím přijměte slevový kupon na 150 Kč pro Váš první nákup. Lze jej uplatnit u objednávek v hodnotě alespoň 1.000 Kč (bez poštovného) do konce prosince 2012.
K mému překvapení mi registrace žádnou slevu nepřinesla. Slevový kód nešel použít, a odpověď na můj dotaz, co mám udělat s nepoužitelným kódem, mi přišla až den po odeslání mé objednávky. Smířila jsem se s tím, že jsem přišla o slevu za registraci každodenního mailingu. V mailu jsem měla potvrzení objednávky na šaty v hodnotě 1199 Kč, na které jsem použila dárkový kupon. Doplatit zbývala část ceny a poštovné ve výši 120 Kč, tedy celkem 319 Kč. Slibovaná dodací lhůta byla 3 týdny. Čekání na zprávu o doručení trvalo o něco déle jak 3 týdny. Těšila jsem se, a to asi byla chyba. Po předání balíčku jsem neváhala a ještě v práci jsem šaty rozbalila. K mému překvapení jsem na nich našla flek. Nafotila jsem to a poslala obratem na informační linku. Dostalo se mi celkem rychlé odpovědi:
Dobrý den paní Hanáková, velice se Vám omlouváme, že Vám přišlo poškozené zboží, bohužel došlo k chybě na skladě DHL, kde je zboží baleno a expedováno. Zboží nám samozřejmě můžete vrátit zpět. Postupujte, prosím, dle formuláře na vrácení zboží, který naleznete spolu s fakturou na vnější straně zásilky pod průhlednou folií. Kompletně vyplněný formulář nám spolu se zbožím odešlete na adresu do Říčan, která je v něm uvedena. Pokud máte o zboží zájem a je stále v nabídce, je zapotřebí učinit novou objednávku, bohužel, výměna zboží není možná. Prosím, jako malou omluvu za nečekaný problém, přijměte slevu 10 % pro případný další nákup u nás.
Takže dle návodu jsem měla na své náklady šaty vrátit a znovu objednat. A zase čekat 4 týdny na zboží. Zaplatila bych poštovné poškozeného kusu, poštovné za novou zásilku a k tomu bych měla šaty ještě o 1000 Kč dražší. Neboť nějaká dobrá duše šaty v ceně 1199 Kč vyfakturovala o hodnotu dárkového kuponu tj. o 1000 Kč levněji. Podivný způsob.

Tento nákup mě velice zklamal a byl u Stilaga tím prvním i posledním.

Shrnutí nákupu u Stilago:

- Faktura vystavena na cenu sníženou o dárkový poukaz (tj. v případě reklamace hodnota dárkového poukazu propadne)
- Nemožnost výměny poškozeného zboží
- Problém s uplatněním slevových kuponů (dárek za objednání mailingu nešel uplatnit, dárkový kupon šel uplatnit až po několika pokusech)



[Úvodník - O mém životě - O mém rodišti - Trocha poezie - Trocha prózy - Momentky - Milovníkům citátů - Zábava - Zázraky - Kontakt]